Kategorie

Regulamin

Regulamin Sklepu internetowego i-perfumeria.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

1.    PONIŻEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO W SKRÓCIE NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE.

 

Regulamin określa warunki i zakres sprzedaży produktów  w ramach sklepu internetowego, który znajduje się pod adresem : www.i-perfumeria.plJest on prowadzony przez  Firmę ENEXA Tomasza Kujawskiego, siedziba firmy znajduje się pod adresem ul. Zamkowa 4; 63-300 Pleszew.  Nasze doświadczenie w sprzedaży artykułów przemysłowych trwa już od 1989roku. Natomiast w 1995 roku wyodrębniona została firma specjalizująca się w sprzedaży perfum, kosmetyków i artykułów drogeryjnych. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 5209; NIP 617-100-94-65; Regon 250499135

 

Tel. +48 62 7425600

e-mail: info@i-perfumeria.pl

Serwis internetowy i-perfumeria.pl jest platformą handlową umożliwiającą Państwu zakup perfum, kosmetyków oraz innych produktów.

Wszystkie ceny towarów znajdujących się w serwisie internetowym i-perfumeria.pl są cenami zawierającymi podatek VAT i podane są w polskich złotych . Ceny wszystkich produktów w serwisie są aktualne jednakże mogą się zmieniać  ze względu na zmiany cen czy promocji przez producentów a także  zmiany kursu walut.

Sklep i-perfumeria.pl oferuje jedynie oryginalne perfumy i kosmetyki, za co odpowiadamy prawnie. Nie oferujemy tzw. perfum „nalewanych”, testerów itp. Zdecydowaną większość produktów kupujemy w Polsce od producentów, autoryzowanych dystrybutorów lub przedstawicieli producentów. Wszystkie produkty sprzedajemy w opakowaniach dostarczanych przez producentów. Nie wszystkie produkty fabrycznie są foliowane, duża cześć występuje w opakowaniach kartonowych bez folii (celofanu). W sporadycznych przypadkach produkty mogą pochodzić z półek naszych stacjonarnych sklepów. Co za tym idzie, opakowania mogą zawierać paski magnetyczne zabezpieczające przed kradzieżą lub metki.

Atutem i-perfumeria.pl jest szybka dostawa. Ponad 90% przesyłek dociera do naszych Klientów już po 1 - 2 dniach! W ofercie pokazujemy tylko dostępny towar, jednakże może się tak zdarzyć że prawie w takim samym czasie złożone zostaną dwa lub więcej  zamówienia na produkt który pozostał w magazynie w ilości mniejszej niż złożone zamówienia, wtedy decyduje kolejność złożenia zamówienia a w przypadku braku towaru lub mniejszej ilości w magazynie niż ilość zamówiona skontaktujemy się z Państwem.

Koszt wysyłki wynosi od 9,99 zł (dla przedpłaty przelewem) do 19,90 zł (płatność za pobraniem przy odbiorze). Przy wybraniu opcji przedpłaty przesyłka jest wysyłana dopiero w momencie odnotowania wpłaty na konto.

SZCZEGÓŁOWE KOSZTY WYSYŁKI:

9,99zł z VAT – przy płatności przelewem dostawa Pocztą Polską 2-4 dni od daty wpływu przelewu

14,90zł z VAT – przy płatności przelewem dostawa Kurierem 1-2 dni od daty wpływu przelewu

19,90zł z VAT – za pobraniem Kurier GLS dostawa 1-2 dni od daty potwierdzenia zamówienia.

Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów: Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:

    • nie       był używany
    • nie nosi on śladów użytkowania
    • nie       został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
    • nie       został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
    • nie       został w inny sposób zniszczony.

Towar odsyła Klient na własny koszt. Produkt należy do nas odesłać w paczce razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy przelewem po dostarczeniu do nas zwracanego towaru. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: i-Perfumeria.pl  Tomasz Kujawski ul. Zamkowa 4; 63-300 Pleszew. Towar zakupiony w siedzibie nie podlega zwrotowi.

2.      Sprzedaż  odbywa się za pośrednictwem Internetu lub telefonu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a i-perfumeria.pl, zwaną dalej Sprzedającym.

3.      Kupującym może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

4.      Kupujący najpóźniej w chwili złożenia zamówienia jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i do jego zaakceptowania.

 

II.   Zasady dokonania zakupu

 

1.      Wszystkie produkty przedstawione na stronie internetowej sklepu stanowią zaproszenie do składania ofert kupna zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego

 

2.      Kupujący składając zmówienie przedstawia Sprzedającemu ofertę zawarcia umowy sprzedaży określonego produktu.

 

3.      Kupujący może składać zamówienia przez 24h na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.i-perfumeria.pl Prawidłowe wypełnienie formularza Rejestracji jest podstawowym warunkiem realizacji zamówienia. Kupujący może także złożyć zamówienie przez telefon w godzinach otwarcia Sklepu, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 17.00, pod numerem telefonu: 062 7424792.

 

4.      Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym Sprzedającego odbywa się w ramach           czterech kroków: 1- wybór produktu (Do koszyka), 2- wybór sposobu płatności i dostawy, 3- wprowadzenie przez Kupującego danych osobowych wymaganych do realizacji zamówienia, 4- potwierdzenie złożenia zamówienia przez Kupującego. Analogiczna procedura stosowana jest w przypadku złożenia zamówienia przez  telefon.

 

5.      W chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez Kupującego, Sprzedający przesyła potwierdzenia przyjęcia zmówienia produktu wraz z numerem Zamówienia. Numer Zamówienia pozwala Kupującemu na sprawdzanie stanu realizacji zamówienia. W przypadku zamówienia złożonego przez telefon potwierdzenie złożenia zamówienia następuje ustnie.

6.     Zamówienie jest najczęściej realizowane w terminie od 1 do 3 dni roboczych lecz nie dłużej niż do 14 dni roboczych licząc od dnia  potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego w przypadku wyboru sposobu płatności przy odbiorze lub od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru płatności z góry, o ile w chwili składania zamówienia produkty są dostępne w magazynie Sprzedającego.

7.     Jeżeli produkt jest niedostępny Sprzedający powiadomi o tym Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia zawarcia umowy  i zwróci całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną odpowiednio do sposobu złożonego zamówienia.

8.     W przypadku, gdy Sprzedający otrzyma informację, że możliwa jest jedynie częściowa realizacja zamówienia zawiadomi o tym Kupującego drogą mailową bądź telefoniczną                  w zależności od sposobu składanego zamówienia i za jego zgodą dokona częściowej realizacji zamówienia.

9.     Jeżeli dojdzie do częściowej realizacji zamówienia z powodu braku produktów Kupujący pokrywa koszty pierwszej przesyłki. Koszty przesyłek pozostałych części pierwotnego zamówienia pokrywa Sprzedający.

10.    W przypadku, gdy Kupujący odmówi podania danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia nie dojdzie  do przyjęcia zamówienia.

11.     Sprzedający ustalił ceny produktów w polskich złotych z uwzględnieniem  podatku VAT. Ceną wiążącą jest cena produktu podana na stronie internetowej  Sprzedającego w chwili składania zamówienia przez Kupującego.

12.     Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych produktów w  ramach bieżących wyprzedaży i innych akcji promocyjnych. To uprawnienie Sprzedającego nie odnosi się do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmiany ceny produktu.

13.     Wszystkie produkty prezentowane przez Sprzedającego są oryginalne. Brak foli nie świadczy o braku oryginalności, w przypadku gdy taka praktyka stosowana jest przez producenta.

 

III. Formy płatności i dostawy

 

  1. Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony do Kupującego na terenie  Polski można  dokonać: a) przelewem bankowym, b) płatność za pobraniem, c) płatność za pośrednictwem platformy mTransfer,
  2. Dostawa zamówionych produktów następuje według sposobu wskazanego przez Kupującego: a) przesyłka kurierska, b) przesyłka pocztowa.  Istnieje także możliwość odbioru osobistego. W przypadku osobistego odbioru w Sklepie możliwa jest zapłata gotówką lub przedpłata przelewem.
  3. W przypadku wyboru  odbioru osobistego Kupujący zobowiązany jest odebrać zamówione przez siebie produkty w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego. Po upływie powyższego terminu zamówienie zostaje anulowane.
  4. Istnieje możliwość wystawienia  faktury VAT na wyraźne życzenie  Kupującego.

 

IV. Zasady reklamacji i zwrotu

 

  1. Kupujący może odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy produkt: a) nie był używany; b) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folii, jeżeli taką posiadał; c) nie został w inny sposób zniszczony.
  2. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni od dnia wydania produktu bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłanie dostarczonego produktu na adres  Sklepu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - ściągnij plik.
  3. Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem,  Sprzedający zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy według sposobu wskazanego przez Kupującego w oświadczeniu. W wypadku zwrotu produktu  koszty dostawy uiszczone przez Kupującego nie będą zwracane.
  4. Sprzedający  nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z korzystania produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
  5. Reklamacja powinna być zgłoszona Sprzedającemu w formie pisemnej na adres  Sklepu            w terminie najpóźniej 2 miesięcy od daty otrzymania produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby Sklepu. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający wymieni produkt na pełnowartościowy lub gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci cenę nabycia za reklamowany produkt wedle sposobu wskazanego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Sprzedający pokryje także koszty dostawy reklamowanego produktu. Zgłoszenie  reklamacji - ściągnij plik.
  7. W przypadku nieuzasadnionych reklamacji towar jest odsyłany do Kupującego na jego koszt.
  8. Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki bądź na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego z lokalną placówką Poczty Polskiej. Produkt należy odesłać do Sprzedającego na adres Sklepu z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji.
  9. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub zagubienie przesyłki  wynikające ze strony kuriera lub Poczty Polskiej.
  10. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na  adres  Sklepu.

 

V. Polityka ochrony prywatności

 

1.   Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci Sprzedającego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie wykorzystywania ich do celów związanych z realizacją zamówienia.

2.   Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych  w celu i w zakresie potrzebnym do realizacji zamówienia.

3.   Sprzedający gromadzi dane osobowe Kupującego a) związane z realizacją złożonego zamówienia, b)  o charakterze technicznym tj. adres IP, godzina dostępu, strona z której Kupujący połączył się ze stroną internetową Sprzedającego itp.

4.   Sprzedający przetwarza dane osobowe Kupującego w celu realizacji złożonego zamówienia a za dodatkową zgodą Kupującego także w celu przekazywania informacji o nowych produktach, akcjach promocyjnych lub dla celów badania satysfakcji Kupującego.

5.   Sprzedający zastrzega sobie prawo przetwarzania danych osobowych Kupującego w celach obrony jego uzasadnionych prawnie interesów.

6.   Sprzedający podejmie stosowne środki bezpieczeństwa  w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu danych osobowych Kupującego podmiotom nieuprawnionym.

7.   Administratorem Danych Osobowych Sprzedającego jest  Firma Tomasz Kujawski al.Wojska Polskiego 1; 63-300 Pleszew

8.   Kupujący ma prawo do uzupełnienia, zmiany lub odmowy przetwarzania jego danych osobowych w każdej chwili poprzez skontaktowanie się droga mailową lub telefoniczną             z Administratorem Danych.

 

VI. Postanowienia końcowe

.

1.   W sprawach nieuregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych z zakresu prawa konsumenckiego.

 

Regulamin uwzględnia obowiązujące przepisy ustawy  o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów(...).

Regulamin  opracowany we współpracy z kancelaria prawną.

 

Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10°° - 17°°. Odpowiedzi na korespondencję e-mail oraz na pytania odnośnie produktów udzielane są w godzinach pracy. Zapraszamy do zakupów oraz przesyłania drogą e-mailową informacji co zmieniliby Państwo w naszym sklepie.


Na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek międzynarodowych.