Regulamin
Regulamin Sklepu internetowego i-perfumeria.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. PONIŻEJ ZNAJDĄ PAŃSTWO W SKRÓCIE NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE.
Regulamin określa warunki i zakres sprzedaży produktów w ramach sklepu internetowego, który znajduje się pod adresem : www.i-perfumeria.plJest on prowadzony przez Firmę ENEXA Tomasza Kujawskiego, siedziba firmy znajduje się pod adresem ul. Zamkowa 4; 63-300 Pleszew. Nasze doświadczenie w sprzedaży artykułów przemysłowych trwa już od 1989roku. Natomiast w 1995 roku wyodrębniona została firma specjalizująca się w sprzedaży perfum, kosmetyków i artykułów drogeryjnych. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr 5209; NIP 617-100-94-65; Regon 250499135
Tel. +48 62 7425600
e-mail: info@i-perfumeria.pl
Serwis internetowy i-perfumeria.pl jest platformą handlową umożliwiającą Państwu zakup perfum, kosmetyków oraz innych produktów.
Wszystkie ceny towarów znajdujących się w serwisie internetowym i-perfumeria.pl są cenami zawierającymi podatek VAT i podane są w polskich złotych . Ceny wszystkich produktów w serwisie są aktualne jednakże mogą się zmieniać ze względu na zmiany cen czy promocji przez producentów a także zmiany kursu walut.
Sklep i-perfumeria.pl oferuje jedynie oryginalne perfumy i kosmetyki, za co odpowiadamy prawnie. Nie oferujemy tzw. perfum „nalewanych”, testerów itp. Zdecydowaną większość produktów kupujemy w Polsce od producentów, autoryzowanych dystrybutorów lub przedstawicieli producentów. Wszystkie produkty sprzedajemy w opakowaniach dostarczanych przez producentów. Nie wszystkie produkty fabrycznie są foliowane, duża cześć występuje w opakowaniach kartonowych bez folii (celofanu). W sporadycznych przypadkach produkty mogą pochodzić z półek naszych stacjonarnych sklepów. Co za tym idzie, opakowania mogą zawierać paski magnetyczne zabezpieczające przed kradzieżą lub metki.
Atutem i-perfumeria.pl jest szybka dostawa. Ponad 90% przesyłek dociera do naszych Klientów już po 1 - 2 dniach! W ofercie pokazujemy tylko dostępny towar, jednakże może się tak zdarzyć że prawie w takim samym czasie złożone zostaną dwa lub więcej zamówienia na produkt który pozostał w magazynie w ilości mniejszej niż złożone zamówienia, wtedy decyduje kolejność złożenia zamówienia a w przypadku braku towaru lub mniejszej ilości w magazynie niż ilość zamówiona skontaktujemy się z Państwem.
Koszt wysyłki wynosi od 9,99 zł (dla przedpłaty przelewem) do 19,90 zł (płatność za pobraniem przy odbiorze). Przy wybraniu opcji przedpłaty przesyłka jest wysyłana dopiero w momencie odnotowania wpłaty na konto.
SZCZEGÓŁOWE KOSZTY WYSYŁKI:
9,99zł z VAT – przy płatności przelewem dostawa Pocztą Polską 2-4 dni od daty wpływu przelewu
14,90zł z VAT – przy płatności przelewem dostawa Kurierem Envelo 1-2 dni od daty wpływu przelewu
19,90zł z VAT – za pobraniem Kurier dostawa 1-2 dni od daty potwierdzenia zamówienia.
Z zakupionego produktu można zrezygnować w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (bez podania przyczyny), zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów: Rezygnacja może nastąpić tylko wtedy, gdy produkt:
-
- nie był używany
- nie nosi on śladów użytkowania
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folia, jeżeli takie posiadał
- nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - pudełko, jeżeli takie posiadał
- nie został w inny sposób zniszczony.
Towar odsyła Klient na własny koszt. Produkt należy do nas odesłać w paczce razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i numerem własnego konta bankowego. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy przelewem po dostarczeniu do nas zwracanego towaru. Nie zwracamy kosztów dostawy i odesłania do nas produktu. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych. Paczkę (odpowiednio zabezpieczoną) należy odesłać pod adres: i-Perfumeria.pl Tomasz Kujawski ul. Zamkowa 4; 63-300 Pleszew. Towar zakupiony w siedzibie nie podlega zwrotowi.
2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu lub telefonu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy podmiotem składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a i-perfumeria.pl, zwaną dalej Sprzedającym.
3. Kupującym może być osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
4. Kupujący najpóźniej w chwili złożenia zamówienia jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem i do jego zaakceptowania.
II. Zasady dokonania zakupu
1. Wszystkie produkty przedstawione na stronie internetowej sklepu stanowią zaproszenie do składania ofert kupna zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego
2. Kupujący składając zmówienie przedstawia Sprzedającemu ofertę zawarcia umowy sprzedaży określonego produktu.
3. Kupujący może składać zamówienia przez 24h na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.i-perfumeria.pl Prawidłowe wypełnienie formularza Rejestracji jest podstawowym warunkiem realizacji zamówienia. Kupujący może także złożyć zamówienie przez telefon w godzinach otwarcia Sklepu, tj. od poniedziałku do piątku od godziny 10.00 do 17.00, pod numerem telefonu: 062 7424792.
4. Przebieg świadczenia usług w sklepie internetowym Sprzedającego odbywa się w ramach czterech kroków: 1- wybór produktu (Do koszyka), 2- wybór sposobu płatności i dostawy, 3- wprowadzenie przez Kupującego danych osobowych wymaganych do realizacji zamówienia, 4- potwierdzenie złożenia zamówienia przez Kupującego. Analogiczna procedura stosowana jest w przypadku złożenia zamówienia przez telefon.
5. W chwili potwierdzenia złożenia zamówienia przez Kupującego, Sprzedający przesyła potwierdzenia przyjęcia zmówienia produktu wraz z numerem Zamówienia. Numer Zamówienia pozwala Kupującemu na sprawdzanie stanu realizacji zamówienia. W przypadku zamówienia złożonego przez telefon potwierdzenie złożenia zamówienia następuje ustnie.
6. Zamówienie jest najczęściej realizowane w terminie od 1 do 3 dni roboczych lecz nie dłużej niż do 14 dni roboczych licząc od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego w przypadku wyboru sposobu płatności przy odbiorze lub od dnia zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy w przypadku wyboru płatności z góry, o ile w chwili składania zamówienia produkty są dostępne w magazynie Sprzedającego.
7. Jeżeli produkt jest niedostępny Sprzedający powiadomi o tym Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia zawarcia umowy i zwróci całą otrzymaną od Kupującego sumę pieniężną odpowiednio do sposobu złożonego zamówienia.
8. W przypadku, gdy Sprzedający otrzyma informację, że możliwa jest jedynie częściowa realizacja zamówienia zawiadomi o tym Kupującego drogą mailową bądź telefoniczną w zależności od sposobu składanego zamówienia i za jego zgodą dokona częściowej realizacji zamówienia.
9. Jeżeli dojdzie do częściowej realizacji zamówienia z powodu braku produktów Kupujący pokrywa koszty pierwszej przesyłki. Koszty przesyłek pozostałych części pierwotnego zamówienia pokrywa Sprzedający.
10. W przypadku, gdy Kupujący odmówi podania danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia nie dojdzie do przyjęcia zamówienia.
11. Sprzedający ustalił ceny produktów w polskich złotych z uwzględnieniem podatku VAT. Ceną wiążącą jest cena produktu podana na stronie internetowej Sprzedającego w chwili składania zamówienia przez Kupującego.
12. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen oferowanych produktów w ramach bieżących wyprzedaży i innych akcji promocyjnych. To uprawnienie Sprzedającego nie odnosi się do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmiany ceny produktu.
13. Wszystkie produkty prezentowane przez Sprzedającego są oryginalne. Brak foli nie świadczy o braku oryginalności, w przypadku gdy taka praktyka stosowana jest przez producenta.
III. Formy płatności i dostawy
- Zapłaty za produkt, który ma być dostarczony do Kupującego na terenie Polski można dokonać: a) przelewem bankowym, b) płatność za pobraniem, c) płatność za pośrednictwem platformy mTransfer,
- Dostawa zamówionych produktów następuje według sposobu wskazanego przez Kupującego: a) przesyłka kurierska, b) przesyłka pocztowa. Istnieje także możliwość odbioru osobistego. W przypadku osobistego odbioru w Sklepie możliwa jest zapłata gotówką lub przedpłata przelewem.
- W przypadku wyboru odbioru osobistego Kupujący zobowiązany jest odebrać zamówione przez siebie produkty w terminie 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedającego. Po upływie powyższego terminu zamówienie zostaje anulowane.
- Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT na wyraźne życzenie Kupującego.
IV. Zasady reklamacji i zwrotu
- Kupujący może odstąpić od umowy tylko wtedy, gdy produkt: a) nie był używany; b) nie został pozbawiony fabrycznego opakowania - folii, jeżeli taką posiadał; c) nie został w inny sposób zniszczony.
- Kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 10 dni od dnia wydania produktu bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z tego uprawnienia Kupujący zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wraz z nim przesłanie dostarczonego produktu na adres Sklepu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - ściągnij plik.
- Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z Regulaminem, Sprzedający zwraca uiszczoną cenę nabycia w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy według sposobu wskazanego przez Kupującego w oświadczeniu. W wypadku zwrotu produktu koszty dostawy uiszczone przez Kupującego nie będą zwracane.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z korzystania produktu w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem.
- Reklamacja powinna być zgłoszona Sprzedającemu w formie pisemnej na adres Sklepu w terminie najpóźniej 2 miesięcy od daty otrzymania produktu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki do siedziby Sklepu. Nieznaczne różnice kolorystyczne między prezentacją internetową a wyglądem oryginału, jakie mogą wystąpić, wynikają z powodów technicznych i nie mogą być przedmiotem reklamacji.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający wymieni produkt na pełnowartościowy lub gdy wymiana nie będzie możliwa zwróci cenę nabycia za reklamowany produkt wedle sposobu wskazanego w zgłoszeniu reklamacyjnym. Sprzedający pokryje także koszty dostawy reklamowanego produktu. Zgłoszenie reklamacji - ściągnij plik.
- W przypadku nieuzasadnionych reklamacji towar jest odsyłany do Kupującego na jego koszt.
- Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane tylko na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki bądź na podstawie spisanego protokołu reklamacyjnego z lokalną placówką Poczty Polskiej. Produkt należy odesłać do Sprzedającego na adres Sklepu z otrzymanym dokumentem sprzedaży i uzasadnieniem reklamacji.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub zagubienie przesyłki wynikające ze strony kuriera lub Poczty Polskiej.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Odpowiednio zabezpieczoną paczkę należy odesłać na adres Sklepu.
V. Polityka ochrony prywatności
1. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci Sprzedającego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestanie wykorzystywania ich do celów związanych z realizacją zamówienia.
2. Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym do realizacji zamówienia.
3. Sprzedający gromadzi dane osobowe Kupującego a) związane z realizacją złożonego zamówienia, b) o charakterze technicznym tj. adres IP, godzina dostępu, strona z której Kupujący połączył się ze stroną internetową Sprzedającego itp.
4. Sprzedający przetwarza dane osobowe Kupującego w celu realizacji złożonego zamówienia a za dodatkową zgodą Kupującego także w celu przekazywania informacji o nowych produktach, akcjach promocyjnych lub dla celów badania satysfakcji Kupującego.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo przetwarzania danych osobowych Kupującego w celach obrony jego uzasadnionych prawnie interesów.
6. Sprzedający podejmie stosowne środki bezpieczeństwa w zakresie informacji technicznych i organizacyjnych tak, aby zapobiec udostępnianiu danych osobowych Kupującego podmiotom nieuprawnionym.
7. Administratorem Danych Osobowych Sprzedającego jest Firma Tomasz Kujawski al.Wojska Polskiego 1; 63-300 Pleszew
8. Kupujący ma prawo do uzupełnienia, zmiany lub odmowy przetwarzania jego danych osobowych w każdej chwili poprzez skontaktowanie się droga mailową lub telefoniczną z Administratorem Danych.
VI. Postanowienia końcowe
.
1. W sprawach nieuregulowanych przez niniejszy Regulamin stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych z zakresu prawa konsumenckiego.
Regulamin uwzględnia obowiązujące przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów(...).
Regulamin opracowany we współpracy z kancelaria prawną.
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach 10°° - 17°°. Odpowiedzi na korespondencję e-mail oraz na pytania odnośnie produktów udzielane są w godzinach pracy. Zapraszamy do zakupów oraz przesyłania drogą e-mailową informacji co zmieniliby Państwo w naszym sklepie.
Na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek międzynarodowych.